Schnickaschnicka Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) går det am å kjøpe en ekstra kabel som gjør at en ledning til en høyttaler blir kanskje 3-4 meter lenger, + -? trenger det hvis jeg kommer til å kjøpe meg 5.1 høyttalere. Og hva eventuellt koster det? Endret 12. oktober 2004 av mbarone Lenke til kommentar
Musty Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) hvis ikke du fra før har svært gode kabler, så vil det nok være tilnærmet like billig og en hel del bedre å kjøpe nye kabler som er 4-5 m lenger.. edit: glemte halve poenget mitt Endret 12. oktober 2004 av Musty Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 hva koster det da? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 ny høyttaler kabel kan koste alt fra 20 spenn for 50 meter til flere hundre kr per meter.. clas ohlson har mange fine alternativer for folk som i grunn ikke bryr seg om kvaliteten på kablene sine.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå