The Stig Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Hei hei.. Spiller spillet CS:S nåogda... Eneste er at jeg har en litt plagsom "bug", noen som vet hvordan jeg får bort denne? Spurt flere på "chatten" i spillet, virker som jeg er den eneste som har det? Specs i profil (Edit; siden Thomas spør så pent... -ATI Catalyst 4.9 -Sapphire X800PRO (Flashet 16 pipes) Bilde: Endret 12. oktober 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Det første du må oppgi er hvilket skjermkort og drivere du bruker. Lenke til kommentar
vsr Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 vell du kunne jo feks sendt inn mail til steam? =P er vell dem som vet hva som er feilen. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Var inne på forumet deres, gadd ikke og søke gjennom de 100 trådene der.... Er litt usikker på hvordan jeg skal få Steam folka til å skjønne hva jeg mener, uten og sende et bilde... Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
klo Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Du kan jo ta report bug i cs:s og legge ved screenshot. Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Flash kortet til bake til orginal X800 Pro og se om du får samme feil da, hvis du ikke får samme feil da så fungerer ikke alle de 16 pipes som de skal. Kan jo og prøve med Cat4.10 driverene som nettop er sluppet. Endret 18. oktober 2004 av johskar Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Er jo ikke direkte korrupt grafikk da "johskar" så har nok lite med at jeg har flashet kortet. CS:S er også den eneste spillet dette problemet er i. Skal re-innstallere nå, så får vi se... EDIT: Prøvde forresten nå nettopp med 4.10, ble ikke noe bedre da... Endret 18. oktober 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 (Mye bumping,...) Yes, nå funker alt... Var bare en re-innstallasjon som skulle til! Takker for alle svar, -Stikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå