GRendal Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 hei jeg vurderer vannkjøling til socket 939. Hva er det beste ferdigsettet, evnt. kan dere sette sammen en pakke løst? tusen takk! Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg har selv dette settet. Vet ikke om det er det beste, men min temp er 35 grader idle og 45 grader load på min AMD64 3500+. Lenke til kommentar
Frostax Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) hmm... såpass høyt? jeg har selv en 3500+, og bruker en Zalman Reserator 1, som jeg ble frarådet på det sterkeste til å kjøpe pga den lave kjøleevnen... cpu'n min ligger på ca 37 idle og 44 på load.. Målt med Corecenter da.. vet ikke hvor nøyaktig dette er. Endret 20. oktober 2004 av Frostax Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg har selv dette settet. Vet ikke om det er det beste, men min temp er 35 grader idle og 45 grader load på min AMD64 3500+. Jeg har det samme settet på min 3500+, ligger vel på omtrent 31 idle/ 37-39 load. Skal montere på en danger den 6800 blokk i dag, da vil nok temperaturen stige en del er jeg redd... Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hvordan får du så lav temp da? Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Tja, det kan vel være flere grunner? For tiden kjører jeg med åpent kabinett og radiatorvifta på fullt, dessuten så har jeg det ganske kjølig på rommet. Du skal ikke se bort i fra at temperaturmåleren også er litt unøyaktig. Kanskje sitter ikke kjølehodet ditt helt perfekt? Siden det bare er to festeskruer så er det viktig at blokka ikke står i "spenn", jeg har brukt et par strips rundt slangene for å avlaste blokka litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå