Kanetheheatsink Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg hadde en 21" tv, Men i går klarte jeg å miste den ut av vinduet i 2.etg, og ned på veien. Den ble knust, og mange av bitene ble borte og ødelagte. Er det mulig å fikse denne? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 hmm, dra til en tv-reperatør og hør med vedkommende, men hvis selve glasset i skjjermen ble knust så tipper jeg det kommer til å bli billigere å bare kjøpe en ny en, selve skjermen (glasset) er det dyreste på hele greia..... PS: kordan i H klart du å mist den? Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 jada, ikke no problem. bare les her så finner du ut hvordan. visst tv'n traff fortauskanten kan det hende du trenger en slik: Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 oki=) takker for hjelpen Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 hmm, dra til en tv-reperatør og hør med vedkommende, men hvis selve glasset i skjjermen ble knust så tipper jeg det kommer til å bli billigere å bare kjøpe en ny en, selve skjermen (glasset) er det dyreste på hele greia..... PS: kordan i H klart du å mist den? Skulle flytte TV'en og en hylle, Og da satte jeg TV'en i vundusskarmen, og da jeg skulle dra skapet dit, klarte jg å dunke borti tv'en så den falt ut.. Godt det ikke var noen der da=) Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 smart altså, det var ikke sååå lett å se bak seg OG dra det tunge skapet samtidig da... Lenke til kommentar
Laman Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Visst tv'n traff fortauskanten kan det hende du trenger en slik: WHAT? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå