iamColette Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hei! Jeg skal montere nye 80mm vifter i et modifisert xbox-kabinett. Lite støy er det en viktig prioritet for meg (standardviften hørtes ut som en flymotor ). På utenlandske nettbutikker finner jeg masser av led vifter, f.eks. Vantec Stealth eller Aerocool X-static, som virker veldig stillegående. Men jeg har problemer med å finne disse på norske webbutikker. Noen tips på vifter som er bra og hvor jeg kan kjøpe dem? Tips? Thx. :!: Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Her Den blåser ikke særlig kraftig, men godt nok for mine HDer, og den er i praksis helt lydløs Endret 12. oktober 2004 av Øyst Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Kjøp deg en vifte justering. Det er veldig kjekt. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 vet ikke helt om en 12db papst vifte er sterk nok for en xbox, jeg tror jeg ville valgt 19db versjonen som flytter litt mer luft... de har masser av vifter på microplex.no... Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 vet ikke helt om en 12db papst vifte er sterk nok for en xbox, jeg tror jeg ville valgt 19db versjonen som flytter litt mer luft... de har masser av vifter på microplex.no... Det har du helt sikkert rett i Lenke til kommentar
iamColette Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Hm. Men de papst viftene virker jo ganske kjipe. Jeg vil ha noen som er i klar plast og kanskje med led. De bør vel ha ca 2000 rpm. Har 3 steder hvor kan sette vifter, og siden xbox hd'en blir såpass varm er det kanskje en idé og benytte seg av mulighetene. Microplex har endel så jeg jo. De har jo Sunbeam. Men hvordan er disse? Vet noen hvor man får tak i Vantec eller Aerocool? Jeg har om mange som har brukt disse før. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Delta, kun 52 dB Nei, seriøst, viftestyring er genialt. Jeg har 4 stk Papst 37dB vifter i kabinettet, og når jeg spiller, skrur jeg bare disse på fullt. Man bryr seg ikke om viftestøy når Z-680'en durer til Farcry Endret 12. oktober 2004 av bK_Coder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå