mulder99 Skrevet 12. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2004 hei skal putte inn en større harddisk i en IBM Aptiva 850 Mhz. (2178). Passer alle de nye, eller er det mangen "feller å gå i". Siden detter er en eldre maskin, trenger ikke hastigheten holde dagens speed.... På forhånd takk... Fikk så dette svare fra "twehumax": Jeg har en gammel IBM Aptiva PII 450MHz med en original HD på 13GB. Skiftet HD for et år siden, kjøpte en 160GB hos komplett.no. Overhode ingen problemer, bare husk å ikke kjøpe S-ATA. Lykke til. NB. Ikke prøv å ringe IBM for råd, det prøvde jeg og mindre service instilte folk har jeg aldri snakket med! Men det jeg lurrer på hva er S-ATA? Kan jeg bruke IDE ATA? Hva med denne her Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Ja, den er grei. Det er IDE ATA du skal ha. S-ATA er nyere teknologi, egentlig samme disken men de har en helt annen kabel. Edit: du burde vel vite bedre enn å lage 3-4 innlegg om akkurat det samme? Endret 12. oktober 2004 av hårek Lenke til kommentar
mulder99 Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2004 Sorry...merket ikke at jeg hadde laget 2 før etterpå. Takk for svaret.... til deg for slike spydigheter.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå