Salman Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hva synes dere folka om Sony Ericsson K700i? Er den et sikkert kjøp? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Feilpost, flyttes Snakk om telefoner skal i åpen diskusjon om telefoner ikkje operatører og tjenester. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 jeg har ikke hatt noen problemer med min k700i Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 K700i er en fint designet telefon, med enkelte mangler og altfor høy pris. Du betaler mye, og får endel. Den skuffer desverre på kamera og mangel på minnekort. Den har også litt firmware feil, og unødvendige firmware-mangler. Men alt i alt: en helt ok telefon. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 jeg har ikke hatt noen problemer med min k700i Ikke jeg heller. Men jeg er litt enig med arehei også. Prisen er altfor høy på denne mobilen. Men jeg er hvertfall veldig fornøyd med min, selv om jeg er nå er interessert i å prøve ut den nye 6260 da Men uansett så ta kanskje en titt på S65 istedet hvis du ikke MÅ ha radio og mp3 da... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg synes K700 er en skikkelig god-mobil, og jeg ble fort betatt av den, men du burde jo titte litt på andre modeller og sånt etter ditt behov... Lenke til kommentar
CarlErik Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg synes K700i er en konge telefon..! Eneste minus er litt kort batteritid. Men den dekker mine behov. Og ellers har den jo alt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå