Marius_EV Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Folk hadde sikkert trodd på den også. Lenke til kommentar
nree Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 MSN vil fra torsdag 14. oktober være betalingstjeneste. Kostnadene vil ligge på 399 kr. pr/år Vi beklager ovenfor de dette går spesielt hardt utover, og utlyser derfor en konkurranse. Den som sender denne tekstbiten til flest personer innen torsdag. 14, vil få gratis MSN i 5 år fremover! Hadde litt lyst til å sende ut denne jeg Jeg starter denne blant 25 av mine venner men jeg setter ned til 199,- .... Se om du får den... hehe! Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 MSN vil fra torsdag 14. oktober være betalingstjeneste. Kostnadene vil ligge på 399 kr. pr/år Vi beklager ovenfor de dette går spesielt hardt utover, og utlyser derfor en konkurranse. Den som sender denne tekstbiten til flest personer innen torsdag. 14, vil få gratis MSN i 5 år fremover! Hadde litt lyst til å sende ut denne jeg Jeg starter denne blant 25 av mine venner men jeg setter ned til 199,- .... Se om du får den... hehe! hehehe Skulle ihvertfall ikke forundre meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå