Holmgr3N Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Har noen hørt om det merket før? Fant en headphones nede i kjellern, tenkte jeg skulle prøve dem.. Jaggu fikk jeg sjokk! De var fryktelig gode.... Ikke langt bak DT880 som jeg har til 3000,- Bassen er langt dypere, men diskanten skorter litt i forhold.. Mulig dette er fordi jeg ikke har forsterker til Beyerdynamicen. Men fortsatt veldig glad jeg fant disse! Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Har noen hørt om det merket før? Fant en headphones nede i kjellern, tenkte jeg skulle prøve dem.. Jaggu fikk jeg sjokk! De var fryktelig gode.... Ikke langt bak DT880 som jeg har til 3000,- Bassen er langt dypere, men diskanten skorter litt i forhold.. Mulig dette er fordi jeg ikke har forsterker til Beyerdynamicen. Men fortsatt veldig glad jeg fant disse! Tåpelig at du akkurat påkosta deg et dyrt headset da, når du faktisk kunne brukt disse istedet Lenke til kommentar
asimov Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 fant ikke noe på google sikker på at det er riktig navn? evt ta et bildet av den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå