Joachim_F Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 De nyeste ryktene tilsier at, på tross av at Rockstar Games tidligere har benektet det, vil GTA: San Andreas komme med mulighet for flerspiller. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 jeg tviler litt egentlig, men ingentling hadde gledet meg mere. Hvis de klarer splitscreen på playstation burde det ikke være noe problemer å lage ordentlig mp på pc-versonen. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 er enig med Civilix, håper dei lager ein form for mp, ivertfall til pc. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Splitscreen på PS2 tviler jeg på, blir for tungt for konsollen. Kjenner jeg dem rett blir det en MP-patch til PC senere. Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Blir nok ikke MP denne gangen heller, belive me. Men blir neppe noe stort problem, litt ventetid så kommer nok folka bak Multi Teft Auto-MODen ut med noen godsaker skal du se Tenshi Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Blir nok ikke MP denne gangen heller, belive me. Men blir neppe noe stort problem, litt ventetid så kommer nok folka bak Multi Teft Auto-MODen ut med noen godsaker skal du se Tenshi MTA bruker jo bare den nettverkskoden som allerede ligger i GTA3-motoren, så hvis man ikke finner noe nettverkskode i san andreas kan det bli vanskelig å lage en mp-mod til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg