Teek Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Nå har jeg solgt basseren min, så nå får jeg nok penger i morra, og da bestiller jeg nipler da kanskje jeg kommer til og jobbe mere med den Det er litt dumt også fordi dette prosjektet kræsjer med planlegging av LAN jeg skal ha den 19 november.. Endret 1. november 2004 av Teek Lenke til kommentar
Teek Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Også har jeg funnet ut at "XXXXX komune står bare der fordi det viser hvilken komune knotten kommer fra.. IKKE at den er grense mellom 2 forskjellige komuner.. fant også ut at det ikke er ulovlig hvis det er din egen eindom.. er noe annet hvis du går og kapper av naboen sin Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Den paragrafen med "grenseknotten" tror jeg må være bullbæsj. Kan ikke tenke meg at de har kallt det for en KNOTT Men uansett en morsom plan, om ikke veldig kreativ. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Også har jeg funnet ut at "XXXXX komune står bare der fordi det viser hvilken komune knotten kommer fra.. IKKE at den er grense mellom 2 forskjellige komuner.. fant også ut at det ikke er ulovlig hvis det er din egen eindom.. er noe annet hvis du går og kapper av naboen sin Det gjør ingen ting det da bare og hente bau fila og kjøre på Lenke til kommentar
jingt Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 skal du gjøre noe snart? Lenke til kommentar
Teek Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Jeg har skaffet nipler og satt dem på, men tror kanskje niplene er 2-3 mm for liten.. også må jeg inne et kamera så jeg får tatt bilde.. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Post noen bilder snart, er du snill! Lag noe fint!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå