Cerik Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Er det noen som har testet Pinnacle Showcenter Likte muligheten til å styre alt fra tv med fjernkontrol. Slipper å gå til PC'en hver gang man skal skifte en sang for eksempel. Endret 13. oktober 2004 av Cerik Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Den var nu litt tøff da. Trenger ikke sån jeg. Bor i et 9,5 kvadratmeter hybel med TV'en rett ved PC'en Lenke til kommentar
am3k Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Idè Ville ikke "Noen som har testet Pinnacle Showcenter" vært en bedre tittel enn "Noen som har testet denne?" som du bruke nå? Hva med å bytte? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Det så ut som et meget kult produkt. Tom's hardware har testet det: http://www.tomshardware.com/consumer/20031205/index.html Men hvis noen har testen den selv hadde det vært bedre å høre fra de... Lenke til kommentar
indahla Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg har nå testet produktet noen timer, og må si jeg er meget skuffet. Litt trøbbel å sette opp når jeg bruker det gjennom en 3com switch uten WEP men med sperre på MAC-adresser. Tok noen minutter før det fungerte som det skulle. Kvaliteten på bilder er også meget dårlig. Ser ut som de blir skalert ned til 300x200 og så skalert opp igjen. Ser kornete ut Forsøkte også litt med mpeg-filmer, og like dårlig resultat der også. IKKE verdt pengene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå