demo Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Er det noen har erfaringer med skjermer fra denne leverandøren?? Kom over et tilbud på en 19 tommer Fijutsi siemens skjerm, knivskarp-bilde. 75 Mhz ved noe borte imot 1600x1200! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 IKKE kjøp fujitsu siemens uannsett hva det er. det siemens lager crap pctilbehør Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Quote: Den 2002-05-20 17:31, fondus skrev:IKKE kjøp fujitsu siemens uannsett hva det er. det siemens lager crap pctilbehør Rimelig fornøyd med min fujitsu simens skjerm, beste 17 tommeren jeg fant i den prisklassen (les: lav) og den holder da fortsatt. AtW Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 har vært i en help desk funskjon en periode nå, og har opplevd litt negative ting med FS rent kvalitetsmessig (dette på bærbare). Men vet ingenting om skjermene, de kjøper sikkert den tjenesten av en eller annen jalla fabrikk som lager mange andre typer/merker/modeller (?) Hvis prisen er god, og du har 3års garanti, så er det jo mindre *risky* :wink: Lenke til kommentar
WaRFaiR Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Ang. Siemens monitorer, så er det ikke FS som produserer disse. Vet at de stempler om en del Hansol og Belinea skjermer. Dette er på enkelte modeller mulig å identifisere på undersiden, i fronten av skjermen. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 har en hansol 710 A hjemme....på skolen på klasseromet mitt, er det FS skjermer som er akkurat helt like. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå