belgen Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 ehhe har sølt kjøle pasta på noen ic er på cpuen min ! og pcen vill ikke starte lengre! kan det ver fuckt opp cpu?? det er en xp 2500+! hvordan fjerne kjølepastaen fra cpuen ??????? pcen er helt død Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Isopropanol og Q-tips. XenZor Lenke til kommentar
belgen Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 heh har fixa d nå men det var ikke cpuen det ver h kortet som fekk smellen! det var ett a7n8x deluxe kort ! kjenner 2 stykk som det har blitt ødelagt for dritt kort Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Send det inn og si at det plutselig ikke ville starte Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Tydeligvis et drittkort om det ikke skal mer til for å kverke det! Jeg har et MSI Neo2-kort, har sølt vann på det mens PCn stod på, skrudde av, tørket opp, og skrudde på igjen. Klarte også å kverke begge system-fan-tilkoblingene. Av en litt uheldig plassering av radiatoren, kortsluttet radiatoren de tre pinnene på begge fan-tilkoblingene. Etter en stund lyste det opp, og så forsvant den ene, PCn restarter og fortsetter som vanlig. Etter en stund til, lyste det opp igjen og den andre ryker. PCn restarter og fortsetter videre. Lenke til kommentar
belgen Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) det er foresten ikke min pc! ja det er ett dritt kort ! aldri kjøp men men, min egen pc er jo også ganske utsabil da....restarter seg hele tida!! Endret 21. oktober 2004 av belgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå