SnipeAlot Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Jaja, idag (igår?) bestillte jeg vannkjølingssystem med swiftech sin stoooore radiator.. Og 2 vifter.. Men så er det en ting, jeg har et blått chieftech midi kabinett, men jeg har ingen ANELSE om hvor jeg kan plassere den radiatoren! hjelp meg :razz: Lenke til kommentar
TerjeJensen Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Enkelt! du kan enten legge rariatoren oppå kabinettet som jeg har gjort.. eller på denne måten: Lenke til kommentar
SnipeAlot Skrevet 17. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2002 Det bak tror jeg blir uaktuelt, men det å ha den oppå? Borret du hull i kabinettet, eller bare satt du den oppå vertikalt ? Må jo ha luftgjennomstrømning med viftene.. Lenke til kommentar
Arachnid Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 ellers kan du gjøre som jeg har gjort. brekt av hdd plassene og sette radiatoren i front.. da trenger du ikke å å sage i kabinettet heller... :smile: Lenke til kommentar
SnipeAlot Skrevet 17. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2002 Trukke det :razz: Har sett litt på saken, og jeg har bestemt meg for å sette radiatoren vertikalt på toppen av kabinettet... Må finne en lur måte å feste denne på tho.. Skal oxo borre igjennom toppen av kabinettet for å trekke vannledninger igjennom Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Ha radiatoren i bunnen av kabinettet Ha hjul eller noe som høner opp slik at lufta kommer ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå