peldis Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Se bildet- Denne Sony 21" CRT var helt psykodelisk da jeg kom på jobb en dag. Noen som har anelse om hva som er gærnt? og kostnader ved å fixe problemet? Spørsmål 3 blir da- får man tak i slike skjermer lengre? (og hvis noen lurer- ja dette er til Norges mest avanserte kjøresimulator (første som svarer utfyllende blir tilbudt en gratis tur)) Hilsen peldis Endret 12. oktober 2004 av peldis Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Har det nylig kommet noen forstyrrende elementer rundt skjermen? Mulig den gode, gamle degauss fungerer. Vil også anbefale deg å prøve skjermen på en annen maskin for å feilsøke litt Lenke til kommentar
kverna Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 kanskje hvis du tar "tilbakestill/resett".. hadde noe lignende problemer (ikke helt så værst) men da tok jeg bare å resetta instillingene.. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Ser mere ut som styringa til høyspenten eller noe er gåen. Kan hende det rett og slett bare er en eller flere loddinger som har knekt. (Gammel skjerm?). År og dag siden jeg drev på med skjermer, men har vært borti nesten akkurat det samme, men der var de 3 farge/bildene bøyd forskjellig. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Ulinearitet i avbøyningskretsene. Jeg jobber riktignok ikke med slikt, men vil tippe at det burde lønne seg å reparere. Det er mulig at det er relativt enkelt å fikse, f.eks bare en defekt kondensator. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg tror det virker som om den er ødelagt, men prøv degauss som noen sa, sjekk kabel og skjerm på en annen maskin. Hvis den forstsatt er rar, med annen kabel på en annen pc og degauss er prøvd er den nok ødelagt. Uansett, fet simulator, tror jeg. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 og hvis noen lurer- ja dette er til Norges mest avanserte kjøresimulator Men den er tydeligvis ikke mer avansert enn at den har hvit stripe mellom kjørebanene. Det er som kjent gul midtstripe på norske veier. Lenke til kommentar
peldis Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Da er skjermen reparert! (måtte bytte en liten prosessor til 400 spenn). ps- Hårek er invitert til Rena for å teste simulatoren. pps- vedr. hvite striper i asfalten, så var bildet av en tysk by ! uansett takk! mvh peldis Endret 24. november 2004 av peldis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå