Gå til innhold

endelig ADSL !

The_Darkness

Anbefalte innlegg

yes da ble det endelig ADSL på meg også,(700/256)

ganske godt, spesielt når det kun har vært et 56 k modem tidligere.

og det var ikke bare bare, jeg bor nemmlig for langt unna alle sentralene, selv etter utbygging, og en veldig lang stund kunne ingen levere.

men så kom Eidsiva som en reddende engel, tvilte litt i begynnelsen, jeg forbinner Eidsiva med strøm. men sitter her nå, med min Elsk til Eidsiva.

alle andre møkka leverandører kan dra seg til h****, alt de sa var: "det eneste du kan gjøre er å flytte. hehe".

men der bomma de vist,

Takk Eidsiva! :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

og det var ikke bare bare, jeg bor nemmlig for langt unna alle sentralene, selv etter utbygging, og en veldig lang stund kunne ingen levere.

men så kom Eidsiva som en reddende engel, tvilte litt i begynnelsen, jeg forbinner Eidsiva med strøm. men sitter her nå, med min Elsk til Eidsiva.

alle andre møkka leverandører kan dra seg til h****, alt de sa var: "det eneste du kan gjøre er å flytte. hehe".

men der bomma de vist,

Takk Eidsiva! :love:

Bare vent noen måneder du.. Da er du så lei linja di atte du har lyst til å gnage hatten din.. :p

Lenke til kommentar

men så kom Eidsiva som en reddende engel, tvilte litt i begynnelsen, jeg forbinner Eidsiva med strøm.  men sitter her nå, med min Elsk til Eidsiva.

men der bomma de vist,

Takk Eidsiva!  :love:

Bare vent noen måneder du.. Da er du så lei linja di atte du har lyst til å gnage hatten din.. :p

unødvendig kommentar... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...