The_Darkness Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 yes da ble det endelig ADSL på meg også,(700/256) ganske godt, spesielt når det kun har vært et 56 k modem tidligere. og det var ikke bare bare, jeg bor nemmlig for langt unna alle sentralene, selv etter utbygging, og en veldig lang stund kunne ingen levere. men så kom Eidsiva som en reddende engel, tvilte litt i begynnelsen, jeg forbinner Eidsiva med strøm. men sitter her nå, med min Elsk til Eidsiva. alle andre møkka leverandører kan dra seg til h****, alt de sa var: "det eneste du kan gjøre er å flytte. hehe". men der bomma de vist, Takk Eidsiva! Lenke til kommentar
runela Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Gratulerer med ADSL! Skulle ønske de bygde ut her jeg bor Men ingen har vist interesse i øyland førdet og det er en 40-50 husstander her Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Gratulerer! Vet hvordan du har det, er deilig å slippe å tenke på tellerskritt og ha god fart. Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 yes da ble det endelig ADSL på meg også,(700/256) ganske godt, spesielt når det kun har vært et 56 k modem tidligere. og det var ikke bare bare, jeg bor nemmlig for langt unna alle sentralene, selv etter utbygging, og en veldig lang stund kunne ingen levere. men så kom Eidsiva som en reddende engel, tvilte litt i begynnelsen, jeg forbinner Eidsiva med strøm. men sitter her nå, med min Elsk til Eidsiva. alle andre møkka leverandører kan dra seg til h****, alt de sa var: "det eneste du kan gjøre er å flytte. hehe". men der bomma de vist, Takk Eidsiva! Bare vent noen måneder du.. Da er du så lei linja di atte du har lyst til å gnage hatten din.. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Det der er så sabla deilig Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 yes da ble det endelig ADSL på meg også,(700/256) ganske godt, spesielt når det kun har vært et 56 k modem tidligere. og det var ikke bare bare, jeg bor nemmlig for langt unna alle sentralene, selv etter utbygging, og en veldig lang stund kunne ingen levere. men så kom Eidsiva som en reddende engel, tvilte litt i begynnelsen, jeg forbinner Eidsiva med strøm. men sitter her nå, med min Elsk til Eidsiva. alle andre møkka leverandører kan dra seg til h****, alt de sa var: "det eneste du kan gjøre er å flytte. hehe". men der bomma de vist, Takk Eidsiva! Bare vent noen måneder du.. Da er du så lei linja di atte du har lyst til å gnage hatten din.. unødvendig kommentar... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå