tigergutten Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Har irritert meg lenge over DC++ som ikke vil oppdatere filene jeg har på download. Dette er saken: om jeg har en fil på download, og sourcen forsvinner, så velger jeg å søke etter alternativer.. høyre klikker så osv.. problemet er at alternativene som kommer opp ikke vil fortsette på filen. Selv om de er HELT like!! De starter de helt på ny... i flere andre programmer jeg kjører så kjører selv programmet en søk på de filene du ikke laster ned akkurat nå (som står i kø), for å se om det har kommet noen nye kontakter. Noen som kan hjelpe meg? Er det en instillingsfeil kanskje?? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Det jeg gjør i samme situasjon er å søke manuelt etter samme fil, høyreklikke på den og velge download to...eller hva det heter. Velger samme mappe den påbegynte filen ligger i, og da fortsetter den. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Takker for den Sir, skal prøve det. Men vanligvis så trykker jeg bare download, og kan risikere at samme fil blir liggende på samme plass en haug med ganger.. samme fil, same size, men ulike source. Men verdt å prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå