Abruzzi Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Er det mulig å legge opp sider med browseren Explorer til start? Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg tror det er fullt mulig, så lenge du har betalt for ftpen. Men du bør bruke ftp-programmer som WS-FTP/ Flash FXP / SmartFTP for å ha utbytte av kontoen. FTP programmer gjør det lett og raskt å redigere feks et HTML dokument Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Er det mulig å legge opp sider med browseren Explorer til start? Nei. Men du kan laste ned en start.no-kompatibel FTP-klient på Smart FTPs hjemmeside. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Her brukt smart ftp for lenge, prøve tiden har gått ut. Noen andre jeg kan bruke? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Nei. Hvis du ser litt løst på det, er explore.exe mye det samme som Explorer, iom. at de er avhengige av hverandre. oleeid: start utforsker/min datamaskin -> tast inn FTP-adresse -> tast inn login-info i boksen som dukker opp Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Har noen problemer med å få logga inn vi explorer. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hva er problemet, da? Husk at du kan legge inn login-info i URL, slik: ftp://brukernavn:[email protected] Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Ja vet det men får likevel ikke logget til. Det er kunn den lommelykta som går fram og tilbake i evigheter også blir opperasjonen tidsavbrutt. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Har du betalt for å få FTP-tilgang? Du må sende en SMS eller ringe kundeservice for å få tilgang. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 En sms? Hvor? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Får denne meldinga når jeg aktiverer Kontoen er oppgradert. Det kan ta inntil 10 minutter før hjemmeområdet ditt er klart. Men jeg blir spurt om å aktivere hver gang. Dette gjorde jeg på profil siden og har ikke sendt noen sms eller ringt. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Nei.Hvis du ser litt løst på det, er explore.exe mye det samme som Explorer, iom. at de er avhengige av hverandre. Det var en propagandaløgn i håp om å få folk vekk fra djevelens verk. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Oki. Men det funker fortsatt ikke Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Dette gjorde jeg på profil siden og har ikke sendt noen sms eller ringt. Du har har sendt SMS, eller ikke? www.start.no/ftp/ Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Ja nå har jeg sendt inn meldinga til 10 kr. Men likevel operasjonen ble tidsavrut Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Kom inn via core ftp nå. Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå