stian123 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hei! Har lasta ned Linux versjonen av MSN Messenger. Så lurte jeg på.... Finnes den på norsk? Takker for svar! Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Det er mange forskjellige MSN-klienter/kloner til Linux... Hvilken er det du bruker? Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 ja, regna med det... dMSN Lenke til kommentar
Klette Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Man får vel gaim på norsk? Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 java-basert msn klient? why on earth..? Forresten, hvilken distro kjører du? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 aMSN er fin hvis som ren msn-klient, GAIM er bra på flere protokoller. Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Er det noe jeg ikke har forstått? Hvor mange klienter finnes det egentlig? Hvilken mener dere er best? Hvilken har mest effekter osv..? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) dMSN finnes ikke på norsk mm. du gidder i oversette selv. Bruker den akkurat nå, er så enkel å gjøre om på. Edti: Det finnes ca. 1000 MSN klienter. Google it. Endret 12. oktober 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 amsn ( http://amsn.sf.net ) finnes på norsk. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hvor kan jeg nedlaste Java kildekoden til dMSN ? Jeg får ikke kontakt med nettsiden www.dmsn.tk Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hvor kan jeg nedlaste Java kildekoden til dMSN ? Jeg får ikke kontakt med nettsiden www.dmsn.tk ikke jeg heller! Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Er det noe jeg ikke har forstått?Hvor mange klienter finnes det egentlig? Det finnes mange MSN-klienter for Linux. De fleste er multiprotokollklienter, som betyr at de kan brukes mot mange IM-nettverk. Linuxguiden lister opp noen av de mest populære klientene. Hvilken mener dere er best? Dette er ikke et veldig lurt spørsmål "Vi" er ikke enige i alt, spesielt ikke i hvilke programmer som er best. Det avgjør hver enkelt, siden det er veldig avhengig av smak og behag. Det som er fint er at du står fritt til å prøve alle de frie klientene og fine ut hva du liker best. Hvilken har mest effekter osv..? Det vet jeg ikke, men jeg vet at nyere versjoner av Kopete for KDE har enkelte ganske stilige effekter. Ellers er det bare til å spørre mer om det er noe du lurer på, men husk å stille smarte spørsmål Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hvor kan jeg nedlaste Java kildekoden til dMSN ? Jeg får ikke kontakt med nettsiden www.dmsn.tk Det er nok fordi siden er www.dmsn.nl ... Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hvor kan jeg nedlaste Java kildekoden til dMSN ? Jeg får ikke kontakt med nettsiden www.dmsn.tk Det er nok fordi siden er www.dmsn.nl ... Den er heller ikke tilgjengelig Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Ikke? Jøsses, jeg var jo nettopp innpå der jo. Dårlig host eller noe... Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Er du vant med Windows MSN, prøv aMSN... - Den har mange features de andre ikke har også. - Er kommet lengst med MSN støtte.. Men den ser helt FORJÆVLIG ut... Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Ble interessert i at dmsn var laget i java... Kunne tenkt meg å se på den koden Lenke til kommentar
huf Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Er du vant med Windows MSN, prøv aMSN... - Den har mange features de andre ikke har også. - Er kommet lengst med MSN støtte.. Men den ser helt FORJÆVLIG ut... Den har forbedret seg litt opp gjennom tiden da! (visuelt altså), men den ser fortsatt jækla _stygg_ ut. Jeg liker theme støtten dog, den er genial. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 gaim er veldig bra! http://sourceforge.net/project/showfiles.p...&package_id=253 Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg bruker også Gaim. Liker den fordi den støtter flere protokoller (ikke som jeg nødvendigvis bruker hele tiden), ser bedre ut og fyller mine krav. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå