Gå til innhold

Noen Nokia lik s700i ?

ezcey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg er hvertfall knallfornøyd med min SE K700i og har vel egentlig aldri vært så fornøyd med en mob før.. kjempegod og klar skjerm fin design (syns jeg ) , og fine themes som du selv kan lage og laste ned som du vil, og generelt god å bruke.. synes oset til SE er veldig bra.

må si jeg gleder meg til det kommer K700i lign tlf med minnekort, større og bedre skjerm og bedre kamera..

og bare for å ha sagt det; S700i sin kamera del er faktisk samme hardware som sony bruker i sine kameraer..

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
:thumbup: vist ein kjøper ein mobil idag er d viktig me symbian... Nokia 6230 har ikke d og er rett og slett ein dritt-mobil! Les teste av nokia 6230, der får du vite va du vil vite om dn :thumbdown: Men Nokia 6260 derimot er ein klasse for seg selv.. :thumbup:  Den har symbian, Mp3, mmc, kamera, vidiofunksjon og den skjermen(176 piksler

208 piksler)

:thumbup:  :dribble:  :cool:

&260 virker som en grei mobil på papiret, men presterte å få karakteren 3 på itavisen... regner med at den har noen mangler da..

Itavisen=5

lesernes dom = 3 (hvorav 1 av 2 begrunner sitt terningkast 1 med "SKIIIII(+=50)IIt(mange utropstegn))

Lenke til kommentar
:thumbup: vist ein kjøper ein mobil idag er d viktig me symbian... Nokia 6230 har ikke d og er rett og slett ein dritt-mobil! Les teste av nokia 6230, der får du vite va du vil vite om dn :thumbdown: Men Nokia 6260 derimot er ein klasse for seg selv.. :thumbup:  Den har symbian, Mp3, mmc, kamera, vidiofunksjon og den skjermen(176 piksler

208 piksler)

:thumbup:  :dribble:  :cool:

&260 virker som en grei mobil på papiret, men presterte å få karakteren 3 på itavisen... regner med at den har noen mangler da..

Itavisen=5

lesernes dom = 3 (hvorav 1 av 2 begrunner sitt terningkast 1 med "SKIIIII(+=50)IIt(mange utropstegn))

Min feil, leste for dårlig. unnsyld!!!

Lenke til kommentar

Virker til å være en feil på nokia sine sammenligningssider - der står det nemlig at 6260 ikke har mp3 spiller.

Mens på den respektive siden for telefonen står det at den har.

Skal få dette bekreftet i butikken, og sannsynligvis kjøpe denne telefonen.

Og når det kommer til SE...

At dere skal krangle om hvilken som er best, er like teit som mac vs. win diskusjonene som foregår i hvert bidige kommenterbare innlegg i ITAvisen.

Jeg så på s700i som min mindre smarte medarbeider kjøpte idag, og den virket til å være en grei telefon, men jeg likte ikke fasongen, og jeg liker heller ikke tanken på å bytte fra Nokia til SE - dette er en tilvenningssak jeg ikke har noen planer om å gå igjennom.

Men ellers.. Hva har s700i som 6260 ikke har?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...