toreide Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg lurer på når denne er å få tak i? Den er ikke listet i Prisguiden, og jeg kan heller ikke finne den hos noen av webshoppene. I følge AnandTech er den ute allerede. Skal sette sammen et A64 system som skal klokkes. Denne cpu'en skal gi formidabel ytelse når man tyner den litt. På 2,5ghz (luftkjølt) yter den på linje med FX-53 (på 2.5ghz oc). Hva er det beste 939-hovedkortet for oc? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 90nm Athlon64 kommer om ikke så lenge, men når vet ingen. Bare i utlandet man får kjøpt den. MSI K8N NEO2 PLATINUM-54 skal være bra kort. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hvis f.eks en 90nm 3500+ klarer 2.8 Ghz på luft er den ett mye bedre valg enn FX53, men ellers ville jeg valgt FX for best ytelse. Dessuten har FX åpen multiplier. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hvis f.eks en 90nm 3500+ klarer 2.8 Ghz på luft er den ett mye bedre valg enn FX53, men ellers ville jeg valgt FX for best ytelse. Dessuten har FX åpen multiplier. og innkjøpskostnad på linje med 2 middager på Bagatelle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå