LaFleur Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Heisann! Skal kjøpe ny telefon i løpet av de neste 2-3 månedene, gjerne raskest mulig. Har kun noen få krav til den, alt annet er uinteressant. Men jeg har søkt rundt på forumet og har ikke lykkes i å finne en telefon som oppfyller disse kravene. Kan gjerne vente til senest januar på en telefon som tilfredsstiller mine behov. Mine krav er som følger: - 1 megapiksel kamera eller mer - Mulighet til å overføre filer til Pc UTEN å kjøpe noe ekstra utstyr. (Har bluetooth dongle). Det betyr at telefonen må ha enten bluetooth eller medfølgende pc-kabel. - Minst mulig størrelse. Tykkelse er det viktigste for meg her. Har en T610, og jeg synes dens 1,9 cm i er det øvre sjiktet over hva som er akseptabelt for min del. Denne telefonen finnes vel kanskje ikke mht størrelsen, men jeg setter stor pris på forslag som kommer nærmest mulig mine krav. På forhånd takk! Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Samsung D500, den har omtrent alt du ber om, men den er litt for feit (2.4cm tror jeg)! Lenke til kommentar
LaFleur Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Samsung D500, den har omtrent alt du ber om, men den er litt for feit (2.4cm tror jeg)! Joda, D500 er veldig fin den. Bare synd den er så tykk. Det blir nok uaktult for mitt vedkommende. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 har du prøvd mobil søket? Lenke til kommentar
LaFleur Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 har du prøvd mobil søket? Ja. Fikk K700 som match, som jo forsåvidt er en grei telefon. Men den har jo ikke megapiksel kamera.. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 ok, foreløpig er det ingen mobiler som passer dine behov, men det kommer sikkert! Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 det er ganske få mobiler her på markedet som er tynnere enn 19 mm. Når de i tilegg skal ha mpiksel kamera er det ingen. Den tynneste megapiksel-mobilen på det norske marked er S65 med sine 18 mm, etterfulgt av 7610 med 19 mm. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 ja, da burde du velge S65! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå