trez Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 kan noen av dere hjelpe meg hær? jeg leter etter disse Koss R\55B, eller noe bedre.. jeg prøvde med goggle med ingen ting skjedde =| Koss R\55B på forhånd Takk =) Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 ehh, har du sjekket noen webshops..? her har du vertfall noen.. komplett microplex psdata se om du finner den her... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Denne hører værtfall ikke hjemme i kategori for CS. Flyttes. Lenke til kommentar
Elf_ Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Har akkurat sett litt på det samme selv og kom fram til at R55B serien er erstatet av R70B serien. De har 2 av disse på microplex. KOSSR70B og KOSSR70BTAUPE såvidt jeg kan skjønne er den eneste forskjellen materialet. Taupe er ihvertfall et materiale og eller ser spesifikasonene like ut Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Har akkurat sett litt på det samme selv og kom fram til at R55B serien er erstatet av R70B serien. De har 2 av disse på microplex. KOSSR70B og KOSSR70BTAUPE såvidt jeg kan skjønne er den eneste forskjellen materialet. Taupe er ihvertfall et materiale og eller ser spesifikasonene like ut Det er selvfølgelig forskjell på lydkvaliteten.. Lenke til kommentar
Elf_ Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hvorfor er det en selvfølge? Når taupe er en et syntetisk stoff mens de ellers har helt like spesifikasjoner. Kan det ikke være slik at du betlaler litt mer for ensartet farge og annet materiale i buen. (Også kjent som design slitestyrke) Lenke til kommentar
trez Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 ehh, har du sjekket noen webshops..? her har du vertfall noen.. komplett microplex psdata se om du finner den her... thank you Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Tror nok denne modellen ikke selges lenger.. Tror r70b har tatt over.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå