Portalol Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hallo! Jeg har strevd litt for å få klokket lenger en vanlig i det siste (begynner å bli fint overklokkingsvær ), men jeg har et problem . Windows vil ikke starte når jeg setter FSB mellom 230 (x12) det er ikke på grunn av varme (holder ca. 35-40C på denne clocken+1.7Vcore) Har prøvd å sette opp vcore , men funker ikke selv om den er på 1.7V :\. Noen forslag til hva jeg kan gjøre for å få den høyere? På forhånd takk for alle svar . Hilsen AmmO. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Du kan sette ramen din til å kjøre asynkront (ikke sammen med fsb), eller kan du prøve høyere volt på minnet. (Jeg kjenner AmmO og han har twinmos 3200 ram...) Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Tror du det er rammen som stopper meg da? (Dumme dumme dumme ram ) Endret 15. oktober 2004 av AmmO Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Tror du det er rammen som stopper meg da? (Dumme dumme dumme ram ) Tror du skal være fornøyd med 230MHz med TwinMos 3200 Det su kan gjøre er å slakke på timings på minnet eller sette opp volten på minnet for å se om de klokker lengre. Men det kan også være cpu'en som ikke vil mere. 230x12 er jo en ganske bra overklokk det da Endret 15. oktober 2004 av C4STOR Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) problemet er at windows ikke starter på over 220 EDit: maskinen booter helt fint men, windows .... Endret 15. oktober 2004 av AmmO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå