Gå til innhold

Har du spillt Dungeon Siege !?!

Anbefalte innlegg

Har spillt dette litt og har kommet så langt at det vi er tre i følget og det kommer mange finder og angriper på en gang... Problemer er at når det er mye bevegelse så hakker det noe syykt 6 fps osv.

Kjører med 800x600x32bit, bilinear buffer, simple shadows, og ikke fullt på detaljer.

Dette burde gå strøkent på min 1533Mhz med GF3ti200 og 768mb ram

?!?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hørt at de nyeste leaked-drivers fra nvidia skal hjelpe på en god del.

Jeg hadde 20+fps og ned mot 10 med mye monster. Jeg har TB 1300 + GeForce DDR. Har spillt gjennom hele spillet. Kult spill.

Lenke til kommentar

Får 58,2 fps på Benchmark-modulen til DS som nettopp har kommet ut nå.

Kjører 1024x768x32 med trilinear filtering og uten skygger. Med alle 7 folkene + eselet + masse monster+boss er jeg nede i 16 fps på det minste med GF4 Ti4400. Til "normalt" har jeg ca. 30-35 fps.

Dette spillet er MYE kulere enn Diablo 2, og er blitt SÅ hekta på det! Det ligger mellom Diablo 2 og Baldurs Gate/Icewind Dale i kompleksitet, og det passer de fleste der ute bra...

Mulch: Hva slags karakterfordeling hadde du på gruppa di? Jeg har 2 Melee-folk (kjempen (lvl 35) og dvergen (lvl 30)), 2 bueskyttere (de 2 første jeg fikk med i gruppa utenom min egen karakter), 2 magikere (1 Nature (lvl 29) og 1 Combat (lvl 15)), eselet og min egen karakter (som er god både med Melee (lvl 21) og Ranged (lvl 29).

Har nettopp blitt ferdig med Goblin-hula og fått noen SKIKKELIG bra Ranged-våpen. Får man noe bedre enn disse?

Lenke til kommentar

Dungeon Sug hadde passet bedre som tittel.

Møkkaspill! Som å se dårlig såpe på TV: Du sitter og venter avslappet på at noe spennende skal skje, men det gjør det ikke. Og du trenger knapt bruke noen muskler for å spille(og aller minst hjerneceller): trykk foran partyet---> partyet går dit og dreper alle automatisk.

Lenke til kommentar

uhm tja si det, jeg har en Amd Thunderbird på 1400, Gforce 2 GTS Pro 64 MB ddr, og 1023 mb ddr ram, og jeg ligger jevnt på 30 frames,.

"Dungeuon SUg" hehe ihvertfall så slipper du trykk til du bkør syndromet fra D2

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-17 22:26, Malkier skrev:

uhm tja si det, jeg har en Amd Thunderbird på 1400, Gforce 2 GTS Pro 64 MB ddr, og 1023 mb ddr ram, og jeg ligger jevnt på 30 frames.

Hvilken oppløsning kjører du i? Og har du skygger på?

Og til slutt, hvor mange er det i gruppa di akkurat nå?

Da jeg begynte å spille, og bare hadde 1 karakter i gruppa, hadde jeg nærmere 70 frames..!

Lenke til kommentar

Jeg har ikke kommet lengre enn at jeg har tre i gruppa + esel og har hatt mulighet for å ha en magiker og en archer, men disse hadde jeg ikke råd til...

Syntes ikke grafikken er revolusjonerende i spillet og dermed burde ikke dette være så krevende. Kjører 2048x1536 32bit med alt på fullt i Q3 og får 70+ fps med samme maskin liksom.(spiller ikke sånn)

Har dere ellers noen lure tips dere som har kommet så langt at dere har en hel flokk med folk ?

Addtronics ET6896A 340w psu

Asus A7V Kt133A Raid

T-bird 1400@1533Mhz(max1620)

2xWD 100Gb 7200rpm ATA100 8mb

WD 120Gb 7200rpm + 20Gb backup

768Mb PC133 ram

Asus GF3 Ti200 Deluxe 244/550Mhz

[ Denne Melding var redigert av: Hans Erling på 2002-05-18 01:51 ]

Lenke til kommentar

Da jeg ble ferdig med spillet var vel alle folka over lvl 40, en dverg på lvl 52, han kjempen på lvl 51, begynte med en archer. 3 meelee, 3 magic ( 2 nature, 1 combat) og 2 archer. Du leste riktig, ikke noe sånt patetisk esel! den er bare bra så lenge du ikke klarer å fylle opp teamet ditt. Foresten litt kult å sparke folk ut fra gruppen, de blir dritsure hehe. Endte opp med over 4mill gull på slutten =) Da plukket jeg langt i fra alt jeg så!!

I goblinhulen får du jo bombekastere, minigun etc. etc. Jeg endte opp med crossbows på archerene mine, og brukte det jeg fant der som backup på meelee og magic userene. Var slitsomt med minigun, bråkte så "#"#%" mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...