gerri28 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Gamle installshield setup.exe nekter å starte på windows xp etter at jeg har oppgradert alt fra windows update. Får samme problem med windows 2003 server også... Noen som har en løsning på det? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Kommer det opp en feilmelding eller vil den bare ikke starte? Lenke til kommentar
gerri28 Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 ingen feilmeldinger, bare timeglasset som blinker til... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Hvilket operativsystem og service pack installert? Virker som du bør installer den på nytt (Installeren). Endret 12. oktober 2004 av TCi Lenke til kommentar
gerri28 Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Nå har jeg XP SP2 installert, har prøvd det på flere maskiner. Går greit å kjøre disse setup filene helt til jeg oppgraderer XP med servicepack eller går inn på windows update og installerer patcher... Har samme problem på Windows Server 2003. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Denne oppdateringen har kommet for SP2 for XP: http://www.microsoft.com/downloads/details...&DisplayLang=en Mer enn det vet jeg ikke. Mulig det også er et virus som har kommet seg inn på maskinen. Dersom du ikke har antivirusprogram: Online virusscan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå