Petterahl Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hei! Jeg har en ekstern harddisk, problemet er at jeg ikke får slettet en fil på det. Når jeg prøver å slette den så kommer bare denne feilmeldingen: Cannot delete Storytelling: The file or directory is corrupted and unreadable. Skulle gjerne ha slettet denne filen, men er det noen glupinger som veit hvordan? Lenke til kommentar
abdobe Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hei! Jeg har en ekstern harddisk, problemet er at jeg ikke får slettet en fil på det.Når jeg prøver å slette den så kommer bare denne feilmeldingen: Cannot delete Storytelling: The file or directory is corrupted and unreadable. Skulle gjerne ha slettet denne filen, men er det noen glupinger som veit hvordan? Det kan vel bety flere ting. 1- passordbeskyttet/kryptet (er det en *.doc fil?) Åpne filen i skriveprogrammet og deaktiver beskyttelse/kryptering. Deretter kan du delete den. 2- du forsøker å slette en fil som er i bruk på en eller annen måte. Lenke til kommentar
Remo Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Har du kjørt scandisk og defrag på disken? Muligens det hjelper Lenke til kommentar
kaldt Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Start opp i windows sikkerhetsmodus, og prøv å slett den da. Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Har du kjørt scandisk og defrag på disken? Muligens det hjelper Kjørte defrag på disken, dette fungerte. Jeg greide å slette den. Takker for hjelp alle! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå