Gullars Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hei Hybelkameraten min har fått eit aldri så lite problem... I går skulle eg hjelpa han med å setja inn/installera eit nettverkskort. Heile vegen sat eg og irriterte meg over ein ekstrem bråkelyd frå maskina (ikkje vanleg viftestøy, meir støy frå ei øydelagt vifte). Han meinte lyden kom frå vifta på skjermkortet. Under installasjonen av nettverkskortet, fekk eg ei umiddelbar trong til å slå dataen for å stoppa lyden (kom ikkje på noko smartare). Eg revurderte imidlertid graden av styrke i slaget, og endte opp med å gje han eit lite tapp med peikefingeren. Det skulle eg aldri gjort... Det vesle tappet var nok til at heile maskina slo seg av. Når me prøvte å starta henne igjen var det ikkje muleg å få liv. Eg opna maskina, og merka at straumforsyninga ikkje sat fast. Ikkje hengande ut, men heller ikkje "firm", som det heiter på engelsk. Kjem ikkje på eit godt ord... Kanskje "fast og fint". Eg løfta litt på straumforsyninga, og då fekk me liv i dataen. Men så kom ei ekstrem piping. Ein slags alarm. Me får ikkje pc'en på utan denne pipinga, og ynskjer ikkje å øydeleggja noko. Er det nokon som veit kva som kan vera gale? Sjølv har eg ei mistanke om straumforsyninga (eit Q-tec-kabinett av kjip type). Er det andre som trur andre ting? Eg har forresten høyrt etter, og sjølv trur eg at den viftestøyen som me høyrte, kjem ifrå straumforsyninga og ikkje skjermkortvifta. Hybelkameraten min trur fortsatt det er skjermkortvifta. Me er takksame for alle råd! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Det skal kunne gå an å tolke en feilmelding ut i fra disse pipene (hvis det kommer fra hovedkortet). Sjekk manualen til hovedkortet og se om du finner noe der. Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 I manualen fann eg ingen ting om lydane, men eg fann derimot nokre "kodar" på hovudkortet som eg kunne tyda. Først fekk eg opp C1 som ifølgje manualen er "detect memory". Etterpå får eg opp FF. Dette er ifølgje manualen "Boot attempt (INT 19h)". Det er då lydane kjem. Er det nokon som kan klara å tyda dette? Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 ingen forslag? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Først rull sammen et A4 ark som en trakt, og lytt dere frem til hvor pipingen kommer fra. Man må lokalisere lyden før man begynner å gjette............:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå