Artistic.Hipster Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Diskuter ukens konkuranse Bilder som er lov til å bruke: Bush og Kerry Endret 12. oktober 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Da var det allerede to bidrag, jeg forventer å se mange mer. Dette er en såpass lett oppgave at alle kan klare det Beklager at denne ikke passer så bra for 3d folkene, men så har de to forrige vært rettet mest mot dere Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Beklager at denne ikke passer så bra for 3d folkene Det skulle bare mangle, hvis alt passer bra for 3D folk vil de vinne flest ganger fordi det virker som de fleste blir mest imponert over 3D bilder. Og da blir det vanskelig å sette 2D bilder opp mot 3Dbilder.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Beklager at denne ikke passer så bra for 3d folkene Det skulle bare mangle, hvis alt passer bra for 3D folk vil de vinne flest ganger fordi det virker som de fleste blir mest imponert over 3D bilder. Og da blir det vanskelig å sette 2D bilder opp mot 3Dbilder.. Håper du bidrar denne gangen Lenke til kommentar
joolae Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Må man bruke akkurat disse to bildene eller kan man finne noen andre (av Bush/Kerry)? Endret 12. oktober 2004 av joolae Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Må man bruke akkurat disse to bildene eller kan man finne noen andre (av Bush/Kerry)? Man kan bruke andre, men det er lettere om alle bruker de samme, men har du noen andre bilder så post ivei(men post bildet uredigert i denne tråden, slik at andre kan bruke det ) Lenke til kommentar
notalive Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 dette kan bli pent Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Håper på det ja Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Beklager at denne ikke passer så bra for 3d folkene Det skulle bare mangle, hvis alt passer bra for 3D folk vil de vinne flest ganger fordi det virker som de fleste blir mest imponert over 3D bilder. Og da blir det vanskelig å sette 2D bilder opp mot 3Dbilder.. Håper du bidrar denne gangen Ja, har ikke vært så flink til det til nå Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Hvilken er best? (orker ikke lage en WIP-thread på enn sånn minioppgave...) (Mulig jeg slenger på "The Incredible Hulk?" eller "The Incredible (STUPID) Hulk".... or supm like that) EDIT: Andre mulige tekster til det grønne bildet: "He must be from some strange plan(e)t..." eller noe i den dur Endret 12. oktober 2004 av Prowl Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Likte best den andre Lenke til kommentar
joolae Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg brukte litt andre bilder jeg.. Håper det er greit. flagg Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Det går bra, men bush bilde er jo det samme da Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Håper jeg ikke treffer en nerve til en eller annen moderator, men må bare si det: Kerry ser dum ut (det første ordet som poppa inn i hodet når jeg så bildet) ..og bush ser som vanlig litt..."syk" ut... Lenke til kommentar
joolae Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Det går bra, men bush bilde er jo det samme da Oops, la ikke merke til det jeg. Lenke til kommentar
gudesen Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Morsom konkurrnse denne uken! Jeg finner ingen opplysninger om innleveringsfrist, er det noe jeg har oversett? Lenke til kommentar
neb Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 så hva skjedde med ukeskonkuransen da? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 så hva skjedde med ukeskonkuransen da? Alt til sin tid, det har vært en del problemer etter høstferien, blir nok snart oppegående igjen Lenke til kommentar
neb Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 så hva skjedde med ukeskonkuransen da? Alt til sin tid, det har vært en del problemer etter høstferien, blir nok snart oppegående igjen godt! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Gah, vanskelig å huske slikt Tar det senere i dag - er opptatt nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg