Tohmy Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg skal kjøpe meg en k700i, men har ikke helt funnet ut hvor enda. Det er så utrolig mange forskjellige steder å sjekke og det er joikke alle som er med i søkemotorer som amobil og kelkoo. Så...vet noen om kanontilbud på denne telefonen med telenor ab? ser ut til at elkjøp med 1500,- er ganske rimelig? Takk for all hjelp som måtte komme :-D Tommy Lenke til kommentar
wanka Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Telefonen er billig, men telenor er jo ikke akkurat billig når det gjelder samtalepriser. 129/mnd og 0,89/min. Med f.eks. onemobile.no koster det 0/mnd og 0,99/min. Dvs. at du sparer nesten 129*12=1548 i året. Så det blir dyr telefon med telenor. Bedre å kjøpe tlf. uten abb til 2895 hos komplett.no og så et billig mob.abb i tillegg. Endret 12. oktober 2004 av wanka Lenke til kommentar
Tohmy Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg vet at telenor ikker er billige, men nå har jeg tele2 og selv om de kanskje er billige så stinker det meste med dem. har mistet tallet på hvor mange ganger de har sviktet :-/ Fikk tilbud fra telenor der de kunne gi meg en 300,- rabatt på telefonen med Privat+ ab via elkjøp. Da kommer den på 1200,- og det er jo ganske rimelig? Selv om det helt klart beste hadde vært å kjøpe den uten ab, men jeg vet ikke om jeg har råd til det akkurat nå :-/ ser at onemobile.no har bilde av k700i på siden sin, men jeg kunne ikke finne den i prisoversikten... Tommy Lenke til kommentar
wanka Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 1200 er rimelig ja. onemobile har ikke bindingstid så du får ikke rabatt på telefon hos dem. har du sjekket sense, youcom ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå