John Abrahamsen Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Jeg har planer om å bygge noe nyttig til rommet mitt, derfor kom jeg på denne ideen. Jeg skal altså lage en steikeovn inne i kabinettet mitt. Til å drive den skal jeg ha en AMD 1000MHZ, den skal kjøres på full volt såklart. På THG videon så kommer jo AMD T-Bird opp i varme 380C , så det er vel nok til å steike Grandis... Noen som har erfaring med dette? Kanskje jeg skal kjøre 3DMark i bakgrunnen mens jeg steiker? Skal jeg steike rett på kjerna eller skal jeg feste en stor metall boks rundt den? Jeg vill også ha muligheten til å steike egg på CPU... men kan kanskje bli litt vanskelig? Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 hva med å ha en fryser under hd-en til grandisene. så kan du ha cola-automat mellom skjermkortet å lydkortet. du kan også bruke cd-brenneren som micro... Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 17. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2002 Åssen skal jeg bygge inn fryser under harddiskene? Bruke TEC kanskje? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 oh, my aching sides. ho ho. slutt å være så morsomme, da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Det må isåfall være engangsbruk. Tviler på at du får effekt nokk ned t-birden. Men seff har du PSU som er kraftig nokk så kan du jo lage et varme-rom der du kan varme pizza-stykker? Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 tenk hvis pc-en tar fyr da. skal du bare kjøpe ny da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå