frenzy81 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Er det noen som har noen fiffige oppskrifter på å lage plugins til delphi-programmer? Jeg har funnet et par oppskrifter på å lage dll-filer, men jeg kunne godt tenke meg å bruke active-x for dette, vet ikke om jeg vil prøve meg på "dll-hell" Lenke til kommentar
john_h Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Nå har ikke jeg brukt active-x noensinne, men hva er det store problemet med dll'er? Lenke til kommentar
gromar Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Vel kan ikke svare for alle andre Men jeg for min del liker mye bedre og jobbe med activeX, både når det gjelder utvikling og bruk. Desutten begynner vel dll'er og bli "gammeldags" Lenke til kommentar
frenzy81 Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Vel, jeg har vært borti litt active-x kontrollere, og det er veldig enkelt å jobbe med. Dessuten lærte vi på skolen av dll er gårsdagens teknologi. Active-X er 'the thing'... Og når jeg nå i begynnelsen av et stort prosjekt skal velge det som skal brukes for å oppdatere programsystemet i muligens flere år fremover, så vil jeg jo bruke det som er "best" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå