slettet Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Eg tolker det spørsmålstegnet som at Windows har problem med å lese såpass store disker.. .. eller at disken er korrupt... :/ Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Tror heller maskinvareprodusenten har en skjult partisjon med noe server oppsett lagret . Lenke til kommentar
slettet Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 4,29 Exabyte med serverkonfigurasjon? Det er lov å håpe... Dessuten er det min private "heimemekka" server, uten noko Compaq / HP / IBM-oppsett-dill... Lenke til kommentar
Renshai Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Tja.. Har 2 Terrabyte disker (hardware raid) som dukker opp helt fint, så hvis ikke disken er større enn det så burde det ikke være noe problem. Dersom du har noen digre greier som f.eks AtaBeast (10.7Tb i ett volum) så burde det fortsatt gå an, men da kan det lønne seg å dele opp i flere partisjoner på forskjellige kanaler og slå dem sammen som ett volum for å få max ytelse. Men Windows støtter ihvertfall VELDIG store disker Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Blingsa litt på tallene jeg. Har du sp3 eller nyere for 48bits LBA da.. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Kommer det ikke an på om du har formatret som fat, fat32 eller ntfs(sikkert feil, eller?)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå