schmelck.no Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Når du trykker Fast reply så får du disse valgene: Vis smily pop-up vindu | Aktiver smilies | Aktiver signatur Hva med å ha en knapp "Aktiver epostvarsling" i tillegg/istedenfor? Mange emner hvor jeg bruker fast reply på har ikke alltid like stor interresse for meg, ihvertfall ikke så viktig at jeg trenger/vil ha epost for hvert innlegg (eks SO3 ol.). Derfor hadde det vært fint å ha en knapp ved fast reply med valg aktivering/deaktivereing epostvarslig. (slik som det er når du svarer på "vanlig" måte). EDIT: Ja jeg vet at jeg kan skru av epostvarsling som standard, men som oftest så vil jeg ha det. Endret 12. oktober 2004 av schmelck Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 QUOTE Bumps av typen ”*bump*” tillates i den grad at det går minimum fem (5) dager mellom hver slik post og maksimalt to stykker sammenlagt Så vidt jeg kan tolke dette så er denne posten en lovlig bump :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg