Gega Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hei Skal sette opp ftp server og da må vel routeren forwardes? blir å bruke Serv-u programmet. Det trenger hjelp til er. Hvilken meny skal jeg inn på for å forwarde? Og hva skal det stå der jeg skal forwarde? Mvh Gega Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 http://www.portforward.com/dlink/di-624+.htm Lenke til kommentar
Gega Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Takk Hvilken ip er det jeg skal fylle inn? er det min lokale eller det den jeg får fra internettleverandøren? Lenke til kommentar
fblpr Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hei. Det er den lokale ipen til maskinen som kjører ftpserveren som skal settes inn i "Private IP" Lenke til kommentar
Gega Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Har nå gjort det men kommer ikke inn på ftp serveren allikevel. Er det noe mere jeg må gjøre for å komme meg inn på ftp serveren? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Har du intern firewall som kanskje må åpnes? Hvis du bruker windowsXP sin firewall, prøv å slå den av. På min D-Link 804HV, under "TOOLS -> Misc, står dette: Non-standard FTP portYou have to setup this item if you want to access an FTP server whose port number is not 21. Så hvis du bruker en annen port, må du skrive det der, hvis du har samme options. Er også mulig at du må åpne en port range for Passive mode til serveren din. Det måtte i alle fall jeg gjøre. Endret 12. oktober 2004 av Cola-boks Lenke til kommentar
Gega Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Hmmm...men burde jeg ikke kunne komme innpå serveren fra min egen maskin..da går jeg vel ikke via routeren? Pokker vet hva som kan være galt.. Lenke til kommentar
Gega Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Ingen som har denne routeren og som har satt opp ftp server??? trenger virkelig hjelp til det her Lenke til kommentar
Gega Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 fikk til å sette opp serveren...det var jeg som hadde gjort en feil når jeg satte opp serveren Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå