bado72 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg har søkt gjennom topic basen så jeg håper ikke jeg poster noe som er spurt om før, i så fall får dere undskylde meg Jeg skal ha et I925X/S775 system og vil helst ha 2048 MB RAM. Jeg lurte på om det er noen betenkeligheter med å kjøre to sett av "Corsair Twin2X 5400PRO DDR2, 1024MB Kit w/two matched CM2X512-5400C4PRO", altså 2x2x512 matchede brikker? Vurderer Asus P5AD2 Premium eller Gigabyte GA-8I925X-G å kjøre dette på. Bør dette gå greit å kjøre to matchede sett eller vil jeg risikrere å få problemer med det? Tenker da på analogien til å kjøpe eksempelvis to 512 brikker som ikke er matchet i et kit. Jeg driver mye med bilderedigering og spill. Pengene i forhold til å kjøpe 2 gb ram er ikke så viktig, men jeg setter pris på om noen kan si meg om jeg får utnyttet dette eller om det er penger rett ut av vinduet? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Jeg har selv 2GB RAM, men på i875P hovedkort. Det vil sannsynlig funke like bra på det du skal ha. Gå for Asus kortet. Jeg merker ingen forskjell mellom 1GB og 2GB RAM til det jeg bruker PC'n til. Men siden du skal drive med Photoshop så vil du merke det mer. Endret 12. oktober 2004 av Betroz Lenke til kommentar
bado72 Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg har selv 2GB RAM, men på i875P hovedkort. Det vil sannsynlig funke like bra på det du skal ha. Gå for Asus kortet. Jeg merker ingen forskjell mellom 1GB og 2GB RAM til det jeg bruker PC'n til. Men siden du skal drive med Photoshop så vil du merke det mer. Takk for svar Du har også to kit med matchede brikker på ditt kort da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå