Gå til innhold

Anbefaling av prosjektor

Anbefalte innlegg

Hei!

Trenger noen anbefalinger på prosjektor.

Trenger en anbefaling til privat bruk, dvs, film, bilder osv osv.

Samt en anbefaling på en som skal brukes til fremvisninger av powerpoint osv osv. Finner veldig lite av dette, har søkt endel i forumet også :(

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dropp TV2's fremstilling av DVD & Hjemmekino's test, TV2 har fremstilt projektorene på en helt feil måte. Les heller bladet.

Til vanlig hjemmebruk (film/spill) i et noenlunde mørkt rom vil jeg anbefale BenQ PE7800 og Infocus Screenplay 4805, svært gode modeller til godt under 20.000.

Til kontorapplikasjoner/powerpoint-fremvisning bør du gå for en langt mer lyssterk modell, her er det veldig mye å velge mellom, men kan for eksempel nevnte Infocus X2 som er greit priset i forhold til ytelse.

Denne projektorguiden bør du lese igjennom får å få en oversikt over hva man bør tenke på ved kjøp.

Lenke til kommentar

Klippet i fra "www.bigscreen.se"

Infocus Screenplay 4805: Marginellt "bättre" (som filmprojektor) än Optoma ThemeScene H30! Detta beror på två saker: något högre kontrast samt äkta 16:9 med 30 fler linjer i widescreen. (Som "multimediaprojektor" (film + TV, data och spel) leder dock fortfarande H30 med sitt 4:3 format).

Lenke til kommentar
Pære til de andre BenQ-modellene ligger mellom 3000 - 3700, så den havner nok i det prisleiet der. Uansett er ikke lampeprisen noe du bør henge deg så veldig mye opp i.

Er store forventninger til den Benq'en der etter det jjeg har lest på avforumet blant budsjett-pj'er, så er nok den jeg kommer til å gå for når den kommer ut på markedet.

Om ikke det kommer noen gode innspill som stopper meg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...