Tim Pop Skrevet 12. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2004 Okei, jeg fikk aldri summet meg til å dra på byLAN Og jeg har ikke veldig innsikt i hva som skjer på LAN-parties scenen her i Bergen ettersom jeg ikke har bodd her lenger enn august. Så hvis noen har en anelse om det er noen kommende LANs her, store som små så er det hyggelig om noen gidder å si ifra. Hej hej. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 12. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Det størtste party i regionen er på Knarrevik, Nordhordaland. http://errors.no/ Endret 12. oktober 2004 av Luske_Ludvig Lenke til kommentar
Tim Pop Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2004 Vet ikke om jeg gidder Knarrevik, er mer klar for noe i Bergen. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 18. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2004 Vet ikke om jeg gidder Knarrevik, er mer klar for noe i Bergen. er lan party på levende-ord ja jeg vet levendeord. men det funker det funker er foresten på fredag den 22.okt jeg skal=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå