Nordengen Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg har en AMD Athlon 64 3700+ som jeg vil overklokke. Jeg stiller inn FSB til 210 (orginalt 200) og setter Vcore til 1.525 (orginlat 1.5). temperaturen ligger da på 39-42 grader. Alt starter som det skal og jeg kommer inn i windows men etter en stund restarter PC`en. Se under for min CPU Z når jeg kjører PC`en uten overklokk. Jeg finner ikke Multiplier menyen i biosen........men jeg har tre andre menyer der jeg kan stille volten opp 0.1V per hakk. Hvorfor restarter maskinen?? Hvorfor finner jeg ikke multiplier?? Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Er kanskje minnet som holder deg igjen...prøv og sett det til 166 først, så kan du dytte CPU litt mer. Lenke til kommentar
Nordengen Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 jeg gjorde dette men de hjelper ikke. Satte opp RAM til 166 og deretter CPU til 210. kom inn i biosen men mange programmer krevde at jeg reinnstallerte og DOOM3 fikk jeg en feilmelding på under loading av en save................ Hva nå?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå