eUnaas Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Hei jeg har store problemer med min D-link bredbåns ruter (DI-804) hvis noen har noe kjennskap til denne (ell.) vær så snill å ta kontakt på [email protected] Lenke til kommentar
knut Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Og hva slags problemer er det du har? Jeg har ikke den routeren selv, men har fiklet litt på den, fungerer helt greit og er ganske rask. Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Jeg har denne routeren selv. Problemet mitt er at jeg ikke får koblet meg til admin sidne (192.168.0.1) Lenke til kommentar
knut Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Du må sannsynligvis ha en ip adresse som er som er i samme "rangen" altså da i ditt tilfelle 192.168.0.XXX Hvis du ikke har det kommer du sannsynligvis ikke inn i config delen. Men så har man da f.eks. glemt passord eller andre ting. Hvis det ikke går med noen av delene er det sannsynligvis en feil med routeren, men du kan alltids prøve å oppgradere firmwaren. Den siste som fungerer godt ligger her: ftp://ftp.cbk.no/d-link/Broadband/DI-804/Firmware/ 202rc5 fungerer helt greit. Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Hvilke filer skal jeg laste ned da? di804_firmware_467.exe? Og hvordan går jeg frem når jeg skal patche routern? Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 17. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2002 Quote: Den 2002-05-17 02:29, bludern skrev:Du må sannsynligvis ha en ip adresse som er som er i samme "rangen" altså da i ditt tilfelle 192.168.0.XXX Hvis du ikke har det kommer du sannsynligvis ikke inn i config delen.Men så har man da f.eks. glemt passord eller andre ting. Hvis det ikke går med noen av delene er det sannsynligvis en feil med routeren, men du kan alltids prøve å oppgradere firmwaren. Den siste som fungerer godt ligger her: ftp://ftp.cbk.no/d-link/Broadband/DI-804/Firmware/202rc5 fungerer helt greit. jo hei problemet er at jeg får den lokale IP'en når jeg skal sette upp en server også når jeg spiller (online med noen spill) Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
knut Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 DI804_202rc5TFTP.zip Du bare pakker opp fila, og kjører exe fila som ligger der. Da får du beskjed om å taste inn passord og så oppgraderer den. Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Jeg har gjort det nå. Men det står bare "password Error". Skriver "admin" som passord sidne det er default. Har prøvd å trykke på den der "restore factory defaults" knappen også, slik at passordet skal gå tilbake til "admin" om det var noe annet før, men det nytter ikke. Hva skal jeg gjøre da? Bytte den? Lenke til kommentar
knut Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Er usikker på hvordan "factory reset" eller hva du kalte den fungerer, muligens så må strømmen være i når du gjør det, og så vil det komme noen blinkene lys. Kan tenkes at du må holde den inne i noen sekunder. husk også at det er passordet som er admin, mens brukernavnet skal være blankt (iallefall det til vanlig) [ Denne Melding var redigert av: bludern på 2002-05-17 02:40 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå