Håkon03 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Dette er sikkert tatt opp tidligere, men. Jeg sliter med dette valget, noe sier at sony har dårlig bildekvalitet. Hvorfor får ett "kamera" best i test dersom det tar dårlige bilder. Er det ikke bilder et kamera skal ta? Ønsker i utgangspkt å kjøpe sony, da jeg har sony fra før, og ønsker å gjenbruke minnebrikkene. Ixus 500 er et penere kamera, men er det bedre. Kan noen hjelpe meg med erfaringer?? Lenke til kommentar
geokri Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) bildekvalitetforskjellene mellom ixus og w1 er marginalt. men w1 har mye kjappere fokus, lagring, oppstart osv, skikkelig videofunksjon og 3 ganger batteritiden til ixus Endret 12. oktober 2004 av geokri Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Efter min mening er forskellen i billedkvalitet ikke så stor - om et billede bliver godt eller ej afhænger jo også af fotografen... Selv om dit valg ikke bør afhænge af det, synes jeg alligevel at sony er at foretrække, da du har de dyre memorysticks... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg hadde heller tatt en titt på P100 om du vil ha et kamera i den klassen. Ser utrolig bra ut, vil si bedre enn IXUS500. Er ørlitte granne bedre på billedkvalitet enn W1, litt raskere og har hakket bedre batterikapasitet. I tillegg er ergonomien så og si perfekt, og skjermen er klart bedre enn IXUS sin. Og W1 om man synes at oppløsning er viktigere enn størrelse. Jeg hadde gått for P100! Lenke til kommentar
Håkon03 Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Takk for svar, jeg skjønner at det er litt smak og behag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå