Fl@meboy Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 eg har et 256mb skjerm kort og det står i manualen att du skal koble den til strøm forsyning og hardisk som eg allerede har gjort...............må eg inn i strømforsyningen for å kunne det Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Ja, du må ofte koble en ekstra strømkontakt til skjermkortet. Dette er høyst vanlig på moderne skjermkort. Du skal nok ikke behøve å koble det til hardisken. Hvor mange MB du har på skjermkortet er helt uvensenlig Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Men må du inn i strømforsyningen får å gjøre det...det er fel ikke bare en kontakt utenpå strømforsyn...... Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 det kommer kontakter ut fra strømforsyningen jo? og så kobler du bare en av dem på skjermkortet.. vips.. verre er det ikke.. =) Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Ofte er det en sånn omkobler fra en 4-pins kontakt. 4-pins kontaktene er det mange av. De stikker ut av den store bunten med ledninger fra strømforsyninga. Eller så kanskje den vil ha en 4-pins kontakt eller en "diskett" strømkontakt. Putt inn det som passer. Det skader aldri. Ærlig talt, hvis dette er det sørste problemet du har med den nye PC'en er du heldig ass Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Lenge siden eg var her men har et problem......usb'ene virker ikke uansett hva eg gjør:(er det noen som kan hjelpe meg=? Hjelper ikke å gå inn på BIOS heller Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hvilke usb-porter? De bake eller de i kabinettet(front)? For de framme i kabinettet må du vel koble til på en eller annen måte. Herr Brun Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Er ofte vanskelig å koble USB-ledningene riktig. Eneste rådet jeg kan gi er å se på manualen og prøve deg fram. En vanlig feil er vel at man setter kontaktene vendt innover når de skal peke utover og vica versa. Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 alle usb-ene virker ikke.........men skal prøve meg fram.....takk for svarene men håper det kan komme flere:P Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Alle USb'ene? De som "ligger" på hovedkortet også? Høres ut som en drivergreie? Du har installert drivere? Hvis du høyrekliker på "Min datamaskin" og velger "Egenskaper", så "Maskinvare" og "Enhetsbehandling". Det er ikke massevis av spørsmålstegn der da? Eller andre tegn på at driverne ikke er installert /korrekt installert? Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Ingen virker ikke nei:(...det er heller ikke noen spørsmåltegn:P alle drivere installert Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Virker ikke i den form at hvis du putter i noe i USB'en (mus,tastatur, web-kamera etc.) så skjer det ingenting? Da må du ha koble noe feil. Og hvis de som ligger fast på hovedkortet heller ikke funker så har du nok ikke installert driverne. Eller så er de defekte, men jeg aldri hørt om det før Lenke til kommentar
XzYLsiT Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg husker første gang jeg bygget pc. pass på cpu vifta er litt vanskelig å montere. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg husker første gang jeg bygget pc. pass på cpu vifta er litt vanskelig å montere. Kan ikke jeg huske... Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 :Ddet var enkelt:D Skal prøve med en kompis han har bygd en selv.... Hva mener maskinen med at den runner i fail-safe state=? Kommer hele tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå