posse Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Heisann! Sitter nå med en "u-chippet" Xbox og lurer på følgende! * Hvilken formater støtter den nå? Cd-r / Cd-rw / Dvd? osv... * Hvis jeg kobler den til PCen via TP-kabel og hub,hva kan jeg da overføre? * Hvis den støtter CD-rw kan jeg da laste over MP3? *Hvordan skal jeg confe nettverket på Xboxen? Får bare feilmelding om at cabel is not connected/Ip not confed osv.. Endret 12. oktober 2004 av posse Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 1. Kommer an på hvilken dvd-rom som sitter i den. 2. Absolutt ingenting. Lenke til kommentar
posse Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 åssen sjekker jeg hvilken DVD rom jeg har?? Lenke til kommentar
derezzed Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hvilke formater din Xbox, støtter avhenger av din DVD-rom... Thomson: CD-RW Phillips: CD-RW, CD-R 80min, noen 74 min Samsung: alle Dette er kun sånn ca. og variere litt... Med u-moddet xbox må du ha Xbox Music Mixer for å overføre noe som helst.. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Du finner hvilket dvd rom du har: http://users.bigpond.net.au/xbox/faq.htm Alle dvd romene kan lese Cd-rw, men du må skrive 13 siffer (skriv hvilket som helst siffer, bare at den må være 13 siffere) på UPC greia på Nero for at den skal virke. Edit: Velg helst en kjent merke, Fujifilm CD-RW funker fint hos meg. Endret 12. oktober 2004 av Spidy Lenke til kommentar
posse Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Hvilke formater din Xbox, støtter avhenger av din DVD-rom... Thomson: CD-RW Phillips: CD-RW, CD-R 80min, noen 74 min Samsung: alle Dette er kun sånn ca. og variere litt... Med u-moddet xbox må du ha Xbox Music Mixer for å overføre noe som helst.. hva kan jeg slenge inn på de der CD-rw platene da? kan jeg brenne musikk å legge inn?? Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Du får bare lagt inn musikk på en umoddet xbox *host*fådenmodifisert*host* Samme med nettverket på xboxen, du får ikke koblet deg opp, med unntak av xbox live da. Lenke til kommentar
posse Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Du får bare lagt inn musikk på en umoddet xbox *host*fådenmodifisert*host*Samme med nettverket på xboxen, du får ikke koblet deg opp, med unntak av xbox live da. får jeg lagt over MP3 musikken min fra PCen til Xboxen ved hjelp av Live!? Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Nope. Hvis du vil at xboxen din skal spille av forskjellige formater, koble opp via pc osv. så må den modifiseres. Lenke til kommentar
derezzed Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Jeg er veldig sikker på at du kan flytte bilder og musikk over på xbox uten og modde den. Men da trenger du Xbox Music Mixer. Nope. Hvis du vil at xboxen din skal spille av forskjellige formater, koble opp via pc osv. så må den modifiseres. Det er DVD-stasjonen og programvare på xbox som tilsier hva som kan leses. Ikke om har modifisert den. Dåg må du ha den modifisert for å legge til annen programmvare. Endret 13. oktober 2004 av Aleksander Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Det er akkurat det jeg prøver å si. En umodifisert xbox er svært lite spennende, det er først når du får den modifisert og får lagt inn div. programmer at du ser hva den virkelig er god for. Lenke til kommentar
NoXic^ Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Du aner ikke hvor mye man kan gjøre med en modda xbox.... Allt fra over 100 filmer og 20 spill samtidig. Eller så kan du ha bare 70 spill og ingen filmer. Det går ann å legge inn Win95:p. Man kan se _alle_ slags videoformater...man kan se været, man kan gå innpå internett (dvs. en nettleser), bilder, musikk, streame video og radio (finnes pakker med flere tusen radiokanaler)....pluss pluss. Det er bare fantasien som stopper deg Endret 15. oktober 2004 av NoXic^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå