tiboine Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Går ikke det ann å logge ut manuelt og skrive inn passord på nytt? Bare å gå inn på File i Explorer og velg: Log in as Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 får denne uansett åssen fil jeg prøver.... stor eller liten.. funker hos meg i dag selv om jeg gjør akkurat det samme som i går.. hmf.. 10mb sperre sux da :/ får bare brukt den til mp3 og dokumenter og crap... jeg vil laste opp seinfeld som jeg kan se på jobben =)))) Lenke til kommentar
knutby Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Som jeg forstår det sender programmet en e-post til gmail disken med et vedlegg av filen din. Og vedlegg maks størrelsen er jo 10MB. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Litt kjipt at de blir lagret som *.bin filer da... Så man må legge inn gmail-drive på skolen og om man skal få noen glede ut av dette. Edit: eller, egentlig ikke da... Endret 13. oktober 2004 av bugbear Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Som jeg forstår det sender programmet en e-post til gmail disken med et vedlegg av filen din. Og vedlegg maks størrelsen er jo 10MB. ja, det som er kjedelig, maks størrelsen på vedlegg ^^ Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Litt kjipt at de blir lagret som *.bin filer da... Så man må legge inn gmail-drive på skolen og om man skal få noen glede ut av dette. Edit: eller, egentlig ikke da... er jo bare til å logge deg på gmail så ligger fila som attatchment Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 får også opp feil tror kanskje det er pga proxy serveren, og den 10mb grensa er vel ett lite problem, bruk winrar og del det opp i 10mb biter og unzip det når du skal ha det igjen Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Litt kjipt at de blir lagret som *.bin filer da... Så man må legge inn gmail-drive på skolen og om man skal få noen glede ut av dette. Edit: eller, egentlig ikke da... er jo bare til å logge deg på gmail så ligger fila som attatchment Ja, men den er attachet som *.bin fil... men er jo bare å skifte dette når man har fått lastet ned filen det da. funka hvertfall på *.doc dokument jeg hadde der. Prøver med 1 og annen mp3 her nå. Edit: og det funka bra, behøver ikke bytte *.bin til *.mp3 engang. Genialt system! Google Gmail Endret 13. oktober 2004 av bugbear Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 får også opp feil tror kanskje det er pga proxy serveren, og den 10mb grensa er vel ett lite problem, bruk winrar og del det opp i 10mb biter og unzip det når du skal ha det igjen gidder nok og dele opp en seinfeld episode på 220mb opp i deler på 10mb... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 får også opp feil tror kanskje det er pga proxy serveren, og den 10mb grensa er vel ett lite problem, bruk winrar og del det opp i 10mb biter og unzip det når du skal ha det igjen gidder nok og dele opp en seinfeld episode på 220mb opp i deler på 10mb... hehe det er lett da, du slipper å ta en og en fil, du setter en grense på 10mb, så deler den opp filen i ca 20 filer eller no... når du skal pakke opp igjen så pakker du opp en fil så kommer hele filmen... Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Dette kommer ikke Gmail folkene til å la gå særlig langt, det er ment at det skal sendes mail til kontoene og ikke belaste hele systemet med up og downloading for datalagring, har dere ikke CD brennere? Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Filene blir lagret som .bin, ja, men filene er de samme som originalene. Dvs at en kan downloade dem fra andre maskiner, og manuelt rename dem. Original-filnavnet står i subject, så det går fint å bruke dette opplegget uten klientprogrammet. Edit: Og for dem som ikke liker 10MB-grensen: Pakk de større filene i en serie med 10MB-filer da vel. Dette er enkelt å gjøre med f.eks. WinRAR. Endret 14. oktober 2004 av Roadrunner7 Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Dette kommer ikke Gmail folkene til å la gå særlig langt, det er ment at det skal sendes mail til kontoene og ikke belaste hele systemet med up og downloading for datalagring, har dere ikke CD brennere? Hvis en trenger noe på bare noen MB, så er dette et genialt system. Det er sløsing med både tid og ressurser, og ikke er det naturvennlig heller, å brenne småting på cd'er i hytt og pine. Upraktisk er det også. Lenke til kommentar
realfingolfin Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Damn, klarte å skrive feil passord, og trykka på "save password" knappen. Og nå får jeg ikke bytta det, ikke finner jeg det i "avinstaller programmer" programmet. Noen tips? Ja, hvis du bruker ie: Verktøy>> alternativer for internett>>Innhold>>autofullfør>>fjern passord, men du mister ALLE saved password Edit: O, du mente noe annet.... Endret 20. oktober 2004 av realfingolfin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå