knutby Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 http://www.itavisen.no/art/1304596.html?PH...33d875c1429effe Ganke kult med 1GB disk på webben Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Ikkje dum den nei, hadde det berre vært mulig å linke til ting der. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Wtf har dette med nettverk å gjør egentlig... Lenke til kommentar
knutby Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Wtf har dette med nettverk å gjør egentlig... like mye som denne: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=289800 Men on topic: Det ser ut til å funke übert da. Får dra hjem å teste download hastigheten. Lurer på hvor lenge det varer da.. de GB'ene kommer til å fylles ganske fort:P Lenke til kommentar
andesam Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) kan man laste ned disse filene fra en annen data med internett tilgang da? uten å installere det klient programmet på andre dataer mener jeg.. Endret 12. oktober 2004 av andesam Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 hm.. får ikke mounta gmail driven i total commander Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 hmm..prøvde jeg, men fortsatt får jeg ikke laste over filer som er større enn 10mb..kjipt.. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 kan man laste ned disse filene fra en annen data med internett tilgang da?uten å installere det klient programmet på andre dataer mener jeg.. må nok ha klientprogrammet men det går jo svinraskt å installere uten noen form for spørsmål. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 men jeg har ikke rettigheter til å installere ting på dataene på skolen, så da er jeg like langt... Men det er jo ikke dumt fordi. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 jeg får ikke lasta opp noe jeg.. dreiv å lasta opp en mp3 men så klikka den på 80% ellernoe.. nå får jeg ikke lasta opp noen ting. virker som jeg ikke har tilgang ellernoe selv om jeg har logga på.. hmm. noen ideer? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 får denne uansett åssen fil jeg prøver.... stor eller liten.. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Finnes det lignene program for andre mail tjenester som f.eks Spymac? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Dette var jo helt genialt Har nå kopiert over noen spill til kontoen min. Satser på å få lagt inn programmet på skolen. Slik at jeg får lagt inn spillene der Lenke til kommentar
sliresopp Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 hvordan får du sende filer som er større enn 10mb Lenke til kommentar
Elf_ Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Ville ikke brukt gmail konto`n min som fillager for viktige filer helt ennå. Husk på at tjenesten fortsatt er i en beta-fase og støtten for disse programene som legger til funksjonalitet ikke orginalt tiltenkt fra Gmail sin side kan når som helst slutte og virke. Ikke for og være kjedelig eller noe... men ville tenkt på det før jeg lastet opp viktige filer og slettet de fra disken min. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Damn, klarte å skrive feil passord, og trykka på "save password" knappen. Og nå får jeg ikke bytta det, ikke finner jeg det i "avinstaller programmer" programmet. Noen tips? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Går ikke det ann å logge ut manuelt og skrive inn passord på nytt? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Går ikke det ann å logge ut manuelt og skrive inn passord på nytt? nei, når jeg klikker på "harddisken" prøver den å logge seg på uten at jeg får mulighet til å skrive passord på nytt. Og det er ingen muligheter på høyre musetast heller som jeg kan se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå