ruva Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hei! Har litt problemer med min 3com officeconnect router. Får ikke åpnet alle UDP porter i den og da får jeg problemer med programmer som f.eks SKYPE og x-pro(telefoni prg). Er det noen måte jeg kan få åpnet ALT i denne routeren? Når jeg kjører direkte fra bluecom modemet så funker ting som de skal. Så det MÅ være noe jeg ikke får til å stille inn på 3com routeren. Jeg vil altså åpne router 100 % på alt av porter,brannmur osv... Noen forslag? Lenke til kommentar
Siccmade Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Er vel ikke akkurat en bra løsning og ha alt oppe? Men vist du vil så kan du slå av hele firewallen i Brannmuren, ellers finn ut hvilken port de programmene bruker og legg de inn under Virtual Server, manualen til den routern er ganske grei forresten så titt i den og Lenke til kommentar
ruva Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 finner ingen ting om UDP porter i manualen? hvordan åpner jeg de da? Har uansett lyst til å åpne alt og heller bruker windowsxp eller norton brannmur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå