jacomo Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Ja jeg trenger litt hjelp igjen jeg da...Har laget en pop up meny i DW, med behavior greia( sorry er ikke noen ekspert), og her hos meg funker den kjempebra, men andre kommer ikke inn på meyen. hva er feil? de får bare fram førstesiden....grrr, man blir jo gal av mindre da, og jeg blir såå sur når det ikke funker... min hjemmeside er: My Webpage Kan noen være så søte og snille og greie og hjelpe en stakkars blondine?? Klem M Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Iframes og javascript meny er ikke akkurat å foretrekke. Utover det, har jeg ikke så mange tips bortsett fra å lage en annen variant Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg har rett og slett ikke muligheten til å hjelpe deg mer enn at du har en link til et eksternt JavaScript som ikke vil fungere etter at du har lagt websiden ut på nett på grunn at den ser sånn ut: file:///C|/Programfiler/Macromedia/Dreamweaver%20MX/mm_menu.js Det scriptet som du linker til ligger på din lokale C: Disk og vil ikke være tilgjengelig for folk på internett. Du må derfor eventuelt finne scriptet, legge det ut på webben og endre linken til å peke til det. Ellers, hvis feilen ligger et annet sted så blir det veldig vanskelig å hjelpe deg fordi du latt DreamWeaver skrive koden for deg. Dette gjør at den rett og slett blir kryptisk for mer meg i hvert fall. Lenke til kommentar
jacomo Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Nå har jeg fått det til....Lagde den i Fireworks, så nå funker den... Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå