tundra Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 når jeg skal skrive ut noe kommer det masse papir ut av skriveren, hva kan det komme av? Lenke til kommentar
Pulsar Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 når jeg skal skrive ut noe kommer det masse papir ut av skriveren, hva kan det komme av? Ja, det er det vi vanligvis ønsker en skriver skal gjøre... Lenke til kommentar
tundra Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 når jeg skal skrive ut et ark drar den med seg mange... ca Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Du gir oss ikke særlig mye info her. Hvilken skriver? Nyinnkjøpt? Har den fungert greit før? "Spytter den ut" i alle programmer eller bare i noen? En helt enkel test er å starte Kontrollpanel>Skrivere; velg skriveren din, høyreklikk på den og "skriv ut en testside". Spytter den fortsatt ut mange sider er mitt forslag at det er noe feil med driveren din (sjekk for oppdatering, evt avinstaller og reinstaller). Lenke til kommentar
tundra Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 nå kommer det ikke noe ut i det hele tatt. har ikke skriveren her nå, så jeg husker ikke hvilken skriver. men tror det er en hp av noe slag.... den har virket fint helt til den plutselig begynte å spytte ark. den er ikke spesielt ny, noen år gammel. Det som skjer nå når jeg prøver å skrive ut, enten det er en testside eller et hvilket som helst annet dokument, er at den lager merkelige lyder. som om de hjulene inni skriveren gå altfor fort. etter at jeg har prøvd å skrive ut står den å blinker på arkmaterknappen. når jeg trykker på den slutter det å blinke, trykker jeg da på den en gang til da skjer det ingenting. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hei. Hadde HP 3820 før, som gjorde akkurat det samme som din. Re-installerte skriveren x-antall ganger uten at det hjalp, ble til slutt lei og kjøpte Epson. Jeg tipper at det er driverne som er dårlige. Lenke til kommentar
Canon_MVX2i Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Har HP DeskJet 840C det hjelper å re-installere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå