Gisle Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Ja, endelig fikk jeg mitt eksemplar av Windows XP Proffessional. Ahhh .... delig å se at alle driverene allerede er med i OS'et. Mmmmmmm ..... Allt installeres ferdig og allt funker. Åhhh ...så ultrastabilt. Ja dette nyter jeg. Forresten , jeg tror jeg hører litt musikk jeg. Jeg tar frem ynligs cd'en min og legger i cd-romm'en. Trykker på CD player , men nå skjer det undelige ting her. For nå aktiviseres Media-player. ?? Og den er jo som kjent en DRITT å spille CD'er på. CD-ROMM'en går jo så det hyler hele tiden?? Med den "gamle" CD Player i Windows 2000 gikk jo cd-rommen slik den skulle på 1x hastighet og allt ar bare fryd og gammen ! Noen som hvet hva som har skjedd? Lenke til kommentar
trubadurix Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 jeg kan ikke svare på hva det er som er galt hos deg men mitt råd er å late ned mucic match den vil overstyre media playeren din da vil du spille cd plater via den istedenfor det gjør jeg og det funker meget bra:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå